کد خبر: ۹۷۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۵۶
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید.

پایان شمارش آراء در این استان /پزشکیان پیشتاز شد/ مشارکت چند درصد بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت ۴۶.۸ درصد مردم این استان در کمال آرامش و امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی به پایان رسید.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، مسعود پزشکیان ۱۲۳ هزار و ۱۱۵ رای، سعید جلیلی ۱۰۲ هزار و ۴۹۹ رای و محمد باقر قالیباف ۵۶ هزار و ۶۵۴ رای از مجموع از آرای ماخوذه در استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرده‌اند.

میزان رای مسعود پزشکیان در شهرستان‌ بهمئی ۷ هزار و ۳۴۵ رای، باشت ۴ هزار و ۴۴۴ رای، لنده ۴ هزار و ۲۴۶ رای، مارگون دو هزار و ۹۷ رای، دنا ۶ هزار و ۲۹۹ رای، چرام ۵ هزار و ۹۱۹ رای، گچساران ۱۸ هزار و ۹۲۱ رای، بویراحمد ۵۱ هزار و ۳۷۹ رای و کهگیلویه ۲۳ هزار و ۹۵ رای بوده است.

همچنین سعید جلیلی در شهرستان‌های بهمئی، باشت، لنده، مارگون، دنا، چرام، گچساران، بویراحمد و کهگیلویه به ترتیب ۵ هزار و ۵۹۳ رای، ۱۴ هزار و ۱۵۸ رای، ۳ هزار و ۳۹۸ رای، یک هزار و ۸۲۰ رای، ۷ هزار و ۴۴۹ رای، ۵ هزار و ۷۳۳ رای، ۱۴ هزار و ۲۲ رای، ۳۷ هزار و ۶۷ رای و ۱۳ هزار و ۲۵۹ رای کسب کرده است.

رای محمد باقر قالیباف در شهرستان‌های بهمئی ۶ هزار و ۹۵۸ رای، یک هزار و ۷۴ رای، یک هزار و ۵۷۱ رای، ۶ هزار و ۴۹۴ رای، ۳ هزار و ۸۸۶ رای، یک هزار و ۹۶۰ رای، ۴ هزار و ۱۲۳ رای، ۲۲ هزار و ۵۹۱ رای، ۷ هزار و ۹۹۷ رای بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: