کد خبر: ۹۷۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۶۹
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شروع درخشانی از لحاظ فردی در رقابت های ملی یعنی کوپا آمه ریکا 2024 و یورو 2024 نداشته اند.

کابوس مسی و رونالدو!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی پرتغال در دور گروهی رقابت های جام ملت های اروپا با تیم های جمهوری چک، ترکیه و گرجستان هم‌گروه بود. با وجود این که پرتغالی ها به عنوان تیم اول از گروه خودشان صعود کردند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند، اما کریستیانو رونالدو در مرحله گروهی موفق به گلزنی نشد. یعنی رونالدو در سه بازی هیچ گلی نزد و فقط یک پاس گل داده است.

از سوی دیگر در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی کانادا رفت و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. آلبی سلسته پس از آن به مصاف شیلی رفت و با نتیجه یک بر صفر برنده شد. آرژانتینی ها صعود خود را به مرحله بعدی کوپا آمه ریکا قطعی کردند اما مسی هیچ گلی در این بازی ها نزده است و مسی هم مثل رونالدو فقط یک پاس گل داده است.

لیونل مسی در حال حاضر سی و هفت سال سن دارد و کریستیانو رونالدو 39 ساله است و به نظر می رسد که این دو فوق ستاره دیگر در انتهای دوران حرفه ای خود قرار گرفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: