کد خبر: ۹۷۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۷۹
رئیس سازمان امدادونجات از سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان خبر داد.

۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان، از امدادرسانی به ۱۰۷۰ نفر خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: بابک محمودی، با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از یکم تا هفتم تیر ١٤٠٣، گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به ١٢ استان متأثر (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران) امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان، ۷۶ مورد عملیات امدادی انجام شده است، ادامه داد: به ۱۰۷۰ نفر امدادرسانی شده، ۳۰۹ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۲۱۵ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. ۵ نفر از هم‌وطنان (۴ نفر سیل) و یک نفر بر اثر رعدو برق جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مفقود شدند.

محمودی افزود: ۱۵۲ تیم امدادی شامل ۵۴۹ امدادگر، در عملیات تخلیه آب ۱۵۶ واحد مسکونی شرکت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۶۷ دستگاه چادر، ۱۵۹ تخته پتو، ۸۲ تخته موکت، ۵۴ ست ظروف، ۲۷۰ کیلوگرم نایلون و ۸۱ بسته نایلون بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: