کد خبر: ۹۷۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۷۴
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۶ خود اعلام کرد: هر نامزد به تنهایی یا چند نامزد مشترک می توانند یک نماینده به عنوان ناظر، بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت، در شعب اخذ رای داشته باشند و ممانعت از حضور آنها تحت هر عنوانی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.

ستاد انتخابات کشور اطلاعیه صادر کرد +جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ستاد انتخابات کشور عصر چهارشنبه با انتشار اطلاعیه شماره ۶ خود اعلام کرد:

در راستای تمهید مقدمات اجرای قانون و نظارت حداکثری نامزدها بر فرآیند اخذ رای در شعب اخذ رای و تجمیع آرای نامزدها در بخش ها، شهرستان ها و ستاد انتخابات کشور، هر نامزد به تنهایی یا چند نامزد مشترکا می توانند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در شعب داشته باشند.

بنابر روایت ایسنا، متن اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پیرو اطلاعیه شماره چهار به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی، نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مسوولان ستادهای تبلیغاتی کشوری، استانی و شهرستانی آنها می رساند، در راستای تمهید مقدمات اجرای قانون و نظارت حداکثری نامزدها بر فرآیند اخذ رای در شعب اخذ رای و تجمیع آرای نامزدها در بخش ها، شهرستان ها و ستاد انتخابات کشور، در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۴/۸ ، هر نامزد به تنهایی یا چند نامزد مشترکا می‌توانند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در هیات های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای " ثابت و سیار" و ستاد انتخابات کشور داشته باشند.

این نمایندگان توسط نامزد مربوطه یا نماینده تام الاختیار ایشان از میان افراد داوطلب معرفی می شوند و می توانند تا پایان اخذ رای و شمارش و تنظیم صورت جلسات، بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت در محل های مذکور حضور داشته باشند و ممانعت از حضور آنها تحت هر عنوانی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.

ستاد انتخابات کشور

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: