کد خبر: ۹۷۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۹۳
آیت‌الله نوری همدانی خطاب به علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: مدیریت زمانی اثر گذار است که با علم و تقوا همراه باشد.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به زاکانی: مدیریت زمانی اثر گذار است که با علم و تقوا همراه باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ آیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تبریک عید سعید غدیر خم وحدت در جامعه اسلامی را مهم دانست و اظهار داشت: مدیریت زمانی اثر گذار است که با علم و تقوا همراه باشد.

به روایت تسنیم، وی با تشکر از زحمات زاکانی در دوره های مختلف مسئولیت با بیان روایتی افزود: هر نقطه مسکونی نیاز به سه چیز دارد؛ یک فقیه عالم پرهیزگار که جنبه فرهنگی و دینی و سیاسی جامعه را عهده دار باشد، دوم طبیب ثقه و بصیر که جان و جسم مردم را مراقبت نماید و سوم امیر و سرپرست خیر خواه که به امور مختلف مردم رسیدگی کند و مشکلات را حل کند.

این مرجع تقلید با اشاره و تأکید بر سوابق زاکانی، خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنان را تأکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: