کد خبر: ۹۷۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۶۲
وینگر ملی‌پوش آلومینیوم در گفت و گویی اعلام کرد دوست دارد عضو تیمی باشد که شرایط بازی کردن در آن برایش فراهم شود.

شرط پدیده لیگ برای پرسپولیس و استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات نامش زیاد شنیده می‌شود، مهدی لیموچی است. وینگر تکنیکی که طی دو فصل گذشته در پیکان و آلومینیوم توانایی های فنی‌اش را نشان داد و یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های نماینده اراک در لیگ بیست و سوم بود.

به گزارش ورزش سه، لیموچی که با بازی های خوب در دو اردوی قبلی تیم ملی نظر امیر قلعه‌نویی را هم جلب کرد و به تیم ملی دعوت شد، حالا با وجود اینکه یکسال دیگر از قراردادش با آلومینیوم باقی مانده، مورد توجه چند تیم مطرح لیگ برتری قرار گرفته است.

شایعات اخیر منتشر شده درباره لیموچی و پیوستنش به تیم‌های دیگر با واکنش این بازیکن 24 ساله مواجه شده است. لیموچی که یک استوری هم در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و توضیحاتی را ارائه داد، در گفت و گو با "ورزش سه" توضیحاتی را درباره وضعیتش ارائه کرد.

لیموچی گفت: من فعلا در حال استراحت هستم؛ واقعیت این است که یکسال دیگر با آلومینیوم اراک قرارداد دارم و هر باشگاهی خواهان جذب من است باید با مدیران این باشگاه وارد مذاکره شود.

او ادامه داد: شنیده‌ام که دو سه باشگاه خواهان جذب من شده‌اند که باید با باشگاه آلومینیوم در این رابطه وارد مذاکره شوند، اما مساله مهم این است که خودم دوست دارم بهترین انتخاب را داشته باشم و در عضویت تیمی باشم که بتوانم بازی کنم و بیشتر توانایی هایم را نشان بدهم.

وینگر ملی‌پوش آلومینیوم اراک همچنین گفت: برخی تیم‌هایی که خواهان جذب من شده‌اند، در پست وینگر بازیکنانی را دارند که ستاره هستند. شخصا به عنوان یک بازیکن جوان که در دو اردوی قبلی تیم ملی با لطف آقای قلعه‌نویی دعوت شده‌ام، برای انتخاب تیم آینده‌ام باید همه جوانب را در نظر بگیرم و شرایط طوری نباشد که به عنوان یک بازیکن ذخیره از من یاد شود. قطعا دوست دارم در تیمی باشم که بازی کنم و خودم را نشان بدهم و به عبارت بهتر روند رشد و پیشرفتم متوقف نشود.

لیموچی با اشاره به علاقه خودش برای فصل جدید تاکید کرد: در دو اردوی قبلی که خدمت آقای قلعه‌نویی سرمربی محترم تیم ملی بودم، متوجه شدم که ایشان به بازیکنان آماده میدان می‌دهد و کاری به اسم بازیکنان ندارد. به همین خاطر دوست ندارم جایگاهی که با زحمت زیاد در تیم ملی به دست آوردم را راحت از دست بدهم. لازمه این مساله شرایط خوب در تیم باشگاهی‌ام است و به همین خاطر طبیعی است که بخواهم برای تیمی بازی کنم که شرایط فیکس بودن در آن برایم فراهم باشد.

او در پایان افزود: امیدوارم هرچه خیر و صلاح من و باشگاه آلومینیوم اراک در آن است، اتفاق بیفتد. همانطور که گفتم من بازیکن آلومینیوم هستم و همه موضوعات باید با این باشگاه مطرح شود. انشاالله بهترین اتفاقات رخ بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: