کد خبر: ۹۷۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۶۶
حسن پورشیرازی برای بازی در فیلم سینمایی «پیر پسر» جایزه‌ بهترین بازیگر را از جشنواره ترانسیلوانیا دریافت کرد.

حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ شب گذشته شنبه ۲ تیر ماه در اختتامیه‌ فستیوال فیلم ترانسیلوانیا در کشور رومانی، حسن پورشیرازی برای بازی در فیلم سینمایی «پیر پسر» ساخته‌ اکتای براهنی، عنوان بهترین بازیگر را از آن خود کرد.

همچنین فیلم سینمایی «پیر پسر» در دومین حضور بین‌المللی خود در بیست و سومین دوره‌ فستیوال ترانسیلوانیا عنوان بهترین اجرا و پرفورمنس را در بخش مسابقه‌ اصلی دریافت کرد.

در این فیلم سینمایی حامد بهداد، لیلا حاتمی، محمد ولی زادگان و حسن پورشیرازی ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «پیر پسر» به تهیه‌کنندگی مشترک بابک حمیدیان و حنیف سروری، پیش‌تر در اولین حضور بین المللی خود نیز در فستیوال فیلم روتردام هلند جایزه بهترین فیلم بخش پرده‌ بزرگ را از آن خود کرده است. پخش بین الملل این فیلم بر عهده کمپانی پخش هفت چشمه با مدیریت میلاد خسروی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: