کد خبر: ۹۷۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۶۴
قرعه‌کشی‌ با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا لحظاتی دیگر در تلویزیون انجام خواهد شد.

خبر فوری درباره قرعه‌کشی ۴ مناظره تلویزیونیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اولین مناظره انتخاباتی روز عید قربان ۲۸ خردادماه از ساعت ۲۰ روی آنتن رفت. قرعه‌کشی همچون سنوات قبل به همراه آیین تشریفات ورود کاندیدای انتخابات به سازمان صدا و سیما برگزار شد. اما به جهت کمبود زمان و برنامه‌های فشرده کاندیدا قرار بر این شد قرعه‌کشی با حضور نمایندگان آنها برگزار شود.

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما در گفتگو با تسنیم، از برگزاری قرعه‌کشی هر ۴ مناظره پیش‌رو با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی خبر داد. او گفت: امروز از ساعت ۱۱ صبح با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری قرعه‌کشی هر ۴ مناظره برگزار می‌شود تا در مناظرات آتی بیشتر از زمان بهره ببریم و کمتر زمان صرفِ برخی از مقدمات شود.

وی افزود: از مناظرات آتی آیین تشریفات و ورود کاندیدا را همچون مناظره اول نخواهیم داشت و کمتر به این مقدمات پرداخته می‌شود. احتمالاً ورود نامزدها به سازمان صداوسیما را از جلوی ساختمان تولید تا بدرقه‌شان به سمت اتاق همکاران و مشاوران نامزدها به تصویر کشیده خواهد شد و قبل از اقامه نماز، گریم و دیگر مقدمات شروع برنامه انجام می‌شود تا پس از نماز مغرب و عشاء، براساس ساعتِ اعلامی (ساعت ۲۰) مناظره روی آنتن برود.

مناظره دوم و سوم روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۱ خردادماه و اول تیرماه روی آنتن خواهند رفت. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چهارم و پنجم تیرماه نیز دو مناظره پایانی پخش می‌شود که البته مناظره پنجم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ روی آنتن می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: