کد خبر: ۹۷۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۷۷
جاده چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۲ ظهر امروز مسدود می‌شود.

جاده چالوس امروز مسدود می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ جانشین رییس پلیس راه کشور با توجه به احتمال وقوع سیل و بارش شدید باران و ریزش سنگ از انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۰ امروز خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی، جانشین رییس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت جاده چالوس گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و احتمال وقوع سیل و همچنین ریزش سنگ و با توجه به اینکه در هفته گذشته در همین مسیر به دلیل وقوع سیل سه نفر جان خود را از دست دادند، مقرر شده است، جاده چالوس و آزادراه تهران_شمال امروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۰ مسدود شود.

وی ادامه داد: احتمال دارد با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و احتمال وقوع سیل و بارش شدید باران، این مسیر در همین ساعات روز جمعه نیز مسدود شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: