کد خبر: ۹۷۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۰
غلامحسین کرباسچی درباره مناظره اول نامزدهای انتخابات می گوید کلاً صدا و سیما برای اینکه از داغ شدن انتخابات جلوگیری کند، صحنه‌ای ایجاد کرد که برنامه جذاب نشود.

کرباسچی: پزشکیان یک آدم جنجالی که بخواهد شارلاتان بازی در بیاورد و دروغ بگوید نیست/ پورمحمدی به خاطر سابقه طلبگی، بیان خوبی داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در تحلیل مناظره اول نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: طراحی کل این صحنه به نظر من طراحی‌ای نبود که کسی بتواند در آن حرف جذابی بزند. ۴ دقیقه صحبت و ترکیب آن چنینی و بی توجهی که برخی اعضا در اتهام زنی داشتند، مجموعا صحنه‌ی خیلی جذابی برای مخاطب و نامزدها به وجود نیاورد. برنامه کلاً پربیننده نشد و نامزدها نیز نتوانستند از آن استفاده کنند. کلاً صدا و سیما برای اینکه از داغ شدن انتخابات جلوگیری کند، صحنه‌ای ایجاد کرد که برنامه جذاب نشود. تشریفات این برنامه از خودش بیشتر بود. مجری هم بسیار مجری سرد و بی جاذبه‌ای بود که خودش یکی از عوامل مشکل در برنامه بود.

وی در گفتگو با انتخاب، درباره کیفیت صحبت‌های پزشکیان و میزان جذب آرا خاکستری بیان کرد: آقای پزشکیان تحت تأثیر همین جو بود. آقای پزشکیان یک آدم جنجالی که بخواهد شارلاتان بازی در بیاورد و دروغ بگوید که نیست. ایشان یک چهره صادق و ریشه دار است که رعایت اخلاق را می‌کند. ایشان حتی حاضر نیست یک کلمه نامربوط بگوید. به نظر من آقای پزشکیان با همه‌ی صداقتی که داشت و ملاحظاتی که می‌کرد، حرفش را زد. اینکه حرف ایشان روی مخاطب چقدر اثر بگذارد مشخص نیست. کسانیکه می‌خواهند به ایشان رأی دهند، دنبال برنامه‌های صدا و سیما نباشند. آقای پزشکیان گفت هر کسی می‌تواند با تلفن دیگران را دعوت به شرکت کند.

کرباسچی درباره صحبت‌های پورمحمدی و واکنش جامعه نسبت به او گفت: آقای پورمحمدی سابقه طلبگی دارد و نوع بیان خوبی دارد، اما طرح جدیدی ندارد. معمولاً روحانیون دهان گرم‌تری برای سخنرانی دارند، اما در میان صحبت‌های ایشان ایده و برنامه خاصی دیده نمی‌شود. باید به مرور ببینیم مردم چه واکنشی نسبت به صحبت‌های ایشان نشان می‌دهند. از الان مشخص نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: