کد خبر: ۹۷۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۵۷
فدراسیون فوتبال برای مبارزه با امضاکنندگان قراردادهای غیر واقعی و غیر معتبر راهکاری در نظر گرفته و آن هم محرومیت صاحبان امضا به مدت یک تا دو فصل است.

محرومیت سنگین در انتظار ستاره‌های لیگ برتربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فدراسیون فوتبال برای لیگ بیست‌وچهارم در نظر دارد با تهیه و تدوین قوانین سخت‌گیرانه و دارای ضمانت، موضوع سقف بودجه را به شکلی مطلوب پیش ببرد. دستورالعمل سقف بودجه در فصل گذشته به دلیل نداشتن ضمانت اجرایی عملاً طرحی شکست خورده لقب گرفت و فدراسیون و سازمان لیگ با برطرف کردن نواقص و تهیه آیین‌نامه درصدد هستند این قانون را در لیگ آینده به شکلی بهتر پیاده کنند.

در گزارش تسنیم آمده است:در سال‌های گذشته شاهد قراردادهای صوری و ظاهری بودیم که بعضاً مشکلاتی را ایجاد می‌کرد. قراردادهایی که به عنوان مثال مبلغ آن واقعی نبود یا از نظر قانونی مشکلاتی داشت. فدراسیون فوتبال در آیین‌نامه‌ای که برای اجرای دستورالعمل سقف بودجه تدوین کرده، یک تا دو فصل محرومیت برای صاحبان امضا از جمله مدیرعامل باشگاه در نظر گرفته است. بدین ترتیب اگر اثبات شود باشگاهی چنین تخلفی مرتکب شده صاحبان امضا با محرومیت مواجه خواهند شد.

از جمله اقداماتی که پیش از این رسانه‌ای شده بود، می‌توان به اضافه شدن حداکثر ۳۰ درصد به مبلغ قرارداد بازیکنان در سال دوم و همچنین ضمانت اجرایی این طرح اشاره کرد. بدین ترتیب در صورت تخطی هر یک از تیم‌ها از سقف بودجه، باشگاه متخلف به جریمه نقدی و کسر امتیاز محکوم خواهد شد. در این قانون تنها، باشگاه متخلف به کسر امتیاز محکوم شده و هیچ امتیازی به تیم‌های رقیب داده نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: