کد خبر: ۹۷۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۰۷
وضعیت تمدید قرارداد در پرسپولیس با موانع بزرگی همراه است.

پایان آقای گل در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در مقطع پایانی فصل بود که بحث تمدید قرارداد نفرات پرتعداد سرخ‌ها حسابی داغ شد و البته رضا درویش با جمله کلیدی «می‌خواهند در مسیر قهرمانی پرسپولیس حاشیه ایجاد کنند!» علیه این موضوع موضع‌گیری کرد.

در گزارش ورزش سه آمده است:درویش مدعی شد علی‌رغم به پایان رسیدن قرارداد حداقل ۷ ستاره تاثیرگذار تیمش از جمله (مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی و…) این موضوع به سادگی در پایان فصل و با به سرانجام رسیدن لیگ پیگیری خواهد شد و نیازی به فشار در آن مقطع نیست.

فصل اما به پایان رسید و مهم‌ترین چالش پرسپولیس جدایی اوسمار ویرا بعد از کسب قهرمانی شد. درویش علاوه بر جدایی سرمربی قهرمانش، با چالش تکراری فعال شدن آپشن‌ها نیز مواجه شد تا خزانه خالی‌اش او را با دردسر بزرگی همراه کند.

سقف بودجه نیز دیگر چالشی بود که و تیمش با آن مواجه بودند تا برای راضی کردن ستاره‌های تیمش برای نشستن پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد به دردسر بیفتد.

نفرات مدنظر برای تمدید قرارداد با پیغام برای نشستن پای میز مذاکره مواجه شدند و همگی نیز بعد از اطلاع از وضعیت مالی و پیشنهادی باشگاه، پیغام مخالفت و عدم رضایت خود را یکی پس از دیگری اعلام کردند. از مهدی ترابی تا اکنون دانیال اسماعیلی‌فر.

دانیال اسماعیلی‌فر که با آپشن‌هایی در قراردادش همراه بود، اکنون در فصل فوق العاده‌ای که با دستیابی به بهترین آمار پاس گل مواجه بوده، برای تمدید قرارداد با مشکل مواجه است و جلسات چند باره در این خصوص نیز بی‌نتیجه مانده است. او البته سقف قرارداد مدنظر رضا درویش را پذیرفته، اما باشگاه تا این لحظه زیر باز پرداخت مطالبات گذشته و آپشن‌های قراردادی‌اش نرفته است.

درست مثل داستان مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و بقیه ستاره‌هایی که در انتظار توافق با باشگاه برای تمدید قرارداد هستند. آنهایی که البته فرق بین باشگاه پرسپولیس و پیراهن این تیم را نسبت به پیشنهاد بالاتر دیگر رقبا پذیرفته‌اند و اعلام کرده‌اند حتی با تفاوت رقمی دو برابری دیگر تیم‌ها نیز مشکلی ندارند و تنها خواسته آنها «پرداخت مطالبات» است!

دانیال اسماعیلی‌فر آخرین بازیکنی است که از وضعیت کنونی ناامید شده است و شاید ادامه این روند منجر به پایان همکاری‌اش با تیمی شود که پیش از این نیز به واسطه علاقه‌اش به آن پیشنهاد بالاتر رقیب را رد کرده بود. او در یک استوری پر ابهام نسبت به شرایط کنونی‌اش واکنش نشان داده و با ایموجی خداحافظی، هواداران را با نگرانی احتمال قطع همکاری مواجه کرده است.

با این حال باید دید در روزهایی که باشگاه پرسپولیس بیشتر روی انتخاب و جذب سرمربی متمرکز است، قادر خواهد بود با ستاره‌های تاثیرگذار تیمش برای تمدید قرارداد به توافق دست یابد یا آنها را از دست رفته می‌بیند.

 

251

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: