کد خبر: ۹۷۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۵۸
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: پایش مشترک بیماری‌های واگیر بین دام‌های اهلی و حیات وحش در مناطق تحت مدیریت استان انجام شد.

پایش بیماری‌های مشترک دام‌های اهلی و حیات وحش در چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ استان چهارمحال وبختیاری ، سعید یوسف‌پور اظهار کرد: پایش مشترک بیماری‌های واگیر بین دام‌های اهلی و حیات وحش در مناطق تحت مدیریت با حضور دامپزشکان و کارشناسان حفاظت محیط زیست و اداره‌کل دامپزشکی استان استان انجام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دامپزشکان و کارشناسان حفاظت محیط زیست استان با همکاری دامپزشکان اداره‌کل دامپزشکی استان، با حضور در مناطق تحت مدیریت به معاینه دام‌های اهلی و پایش حیات وحش می‌پردازند.

وی عنوان کرد: در این پایش‌ها دامپزشک اداره‌کل، توضیحات لازم و بهداشتی برای پیشگیری از انواع بیماری‌های مشترک به دامداران و مرتعداران ارائه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: