کد خبر: ۹۷۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۷۷
پلیس در پی یک گزارش درگیری به دلیل پرداخت نکردن هزینه‌های ساختمان مردی را دستگیر کرد که در خانه‌اش چند سلاح گرم و سرد داشت.

اسلحه کشیدن مرد همسایه به خاطر شارژ ساختمانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهریار در استان تهران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری مسلحانه در شهرک وائین شهریار، با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله گشت انتظامی در محل حضور پیدا کرده و به بررسی گزارش پرداخت.

همشهری درخبری نوشت: وی ادامه داد: در بررسی و تحقیق مأموران انتظامی مشخص شد ۳ نفر از همسایگان یک ساختمان به دلیل نپرداختن هزینه نظافت و شارژ ساختمان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده‌اند و یک نفر از آنها در این درگیری از سلاح کلاشینکف به عنوان تهدید استفاده کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک تیغه سرنیزه سلاح کلاش و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل و خودرو متهم، یک قبضه اسلحه کلاش و ۳ تیغه خشاب کلاش به همراه ۹۰ تیر جنگی کلاش و یک قبضه شمشیر کشف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: