کد خبر: ۹۷۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۸۲
قاضی زاده هاشمی گفت: در یکسال اول شاکله اصلی دولت آقای رئیسی را حفظ می‌کنم چون بی‌ثباتی بدترین چیز است

توضیحات قاضی زاده هاشمی درباره همکاری با وزرای دولت رئیسی/ برنامه من و شهید رئیسی یکی استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در نشست خبری خود، درباره همکاری با وزرای دولت شهید رئیسی گفت: در یکسال اول شاکله اصلی دولت آقای رییسی را حفظ می‌کنم چون بی‌ثباتی بدترین چیز است. مگر اینکه فردی خودش قادر به ادامه همکاری نباشد و یا جامعه مدنی که با او مرتبط هستند از او راضی نباشند.

وی ادامه داد: توفیقات دولت آقای رئیسی به دلیل آن بود که بدنه اجرایی با دولت همراهی کرد. با توجه به همکاری‌هایی که با شهید رئیسی در آستان قدس و قوه قضاییه و بعدا در دولت داشتم تقریبا برنامه من و برنامه شهید رئیسی یکی است و دو برنامه مجزا نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: