کد خبر: ۹۷۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۵۹
متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به ارتکاب جنایت و تهیه سلاح از حدود یک سال پیش با هدف کشتن همسرش و اعضای خانواده همسرش اعتراف کرد.

جزییات یک جنایت خانوادگی در منطقه چهارباغبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فردی که با سلاح گرم پدر زن خود را در خیابان چهارباغ تهران به قتل رسانده و مادر زن و همسرش را مجروح کرده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

مهر در خبری نوشت: ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، وقوع یک فقره تیراندازی در منزلی واقع در چهارباغ شرقی تهران به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد، داماد خانواده (۴۰ ساله) با مراجعه به محل زندگی خانواده همسرش، پس از ورود به خانه اقدام به تیراندازی کرده که بر اثر این تیراندازی، پدر همسرش را به قتل رسانده و با مجروح کردن همسر و مادر همسرش، با خودرو ۲۰۶ از محل متواری شده است.

ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با وقوع جنایت، موضوع به پلیس آگاهی و دادسرای امور جنایی اعلام شد؛ با حضور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، ادامه تحقیقات در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دستگیری متهم در کمتر از ۲۴ ساعت

با شناسایی مخفیگاه متهم در استان البرز – شهرستان ملارد، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ جهت دستگیری قاتل به شهرستان ملارد اعزام و در تحقیقات میدانی اطمینان پیدا کردند که وی در داخل یک خانه ویلایی مخفی شده است.

در زمان عملیات دستگیری، قاتل با مطلع شدن از حضور مأمورین اقدام به فرار کرد که با تعقیب و گریز و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی، نهایت قاتل دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

اعترافات متهم

متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به ارتکاب جنایت و تهیه سلاح از حدود یک سال پیش با هدف کشتن همسرش و اعضای خانواده همسرش اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: بنده با همسرم اختلاف داشتم؛ شب جنایت با اسلحه‌ای که از قبل برای همین کار (ارتکاب قتل) تهیه بودم به درب منزل پدر همسرم مراجعه کردم؛ به بهانه تحویل دادن وسایل شخصی پسرمان (۵ ساله) وارد خانه شدم که به محض پایین آمدن پدر همسرم با او درگیر و او را هدف گلوله قرار دادم؛ پس از آن همسرم و در آخر، مادر همسرم را با گلوله زدم و به سرعت با ماشین از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر دو مجروح این درگیری خانوادگی منجر به جنایت در بیمارستان تحت اقدامات درمانی قرار داشته؛ متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی به ویژه در جهت کشف سلاح مورد استفاده در جنایت در دستور کار کارآگاهان این اداره قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: