کد خبر: ۹۷۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۵۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از پیشروی استان در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد و گفت: استان کرمانشاه در جایگاه سوم کشور است.

پیشروی استان در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان/ کرمانشاه در جایگاه سوم کشور استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان به موفقیت رسیده است.

وی با اشاره به شروع فرآیند ثبت نام و پذیرش مربی های جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان افزود: ششمین دوره جام باشگاه ها در فرایندی رقابتی آغاز شده و مرحله ثبت و پذیرش مربی با استقبال زیاد هم استانی های عزیز مواجه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هدف از برگزاری مجموعه جشنواره های کتابخوانی در استان، ایجاد انس و الفت با کتاب، ترویج و توسعه کتابخوانی، توسعه عدالت فرهنگی و توزیعی در سطح استان، شناسایی، رشد و ارتقا ظرفیت های فرهنگی و گروه های مرجع کتاب است.

جلالی با اشاره به در پیش بودن دهمین دوره جشنواره روستا ها و عشایر دوست دار کتاب و نهمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران گفت: تمام فعالیت های فرهنگی و توسعه و ترویج کتابخوانی با نگاه به کسب عنوان پایتخت کتاب ایران در حال انجام شدن است و امید است با همکاری دستگاه های مختلف در استان بتوانیم این عنوان را برای یکی از شهر های استان کرمانشاه کسب کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: با بررسی های به عمل آمده استان کرمانشاه با رشد قابل توجه توانسته است از استان های پایین جدول در جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان به رتبه سوم برسد که این موفقیت را به فعالان فرهنگی و کتابخوانی استان تبریک عرض می کنم و امید دارم با همدلی و همراهی بتوانیم نام استان کرمانشاه را به عنوان استانی کتاب دوست و حامی فرهنگ در سایر جشنواره های ملی معرفی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: