کد خبر: ۹۷۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۲
نامزد انتخابات ریاست جمهوری نوشت: در دولت خدمت و پیشرفت، حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و حداقل دستمزد کارگران و مستمری افراد مشمول نهادهای حمایتی به میزان تورم سالانه بعلاوه رشد اقتصادی افزایش خواهد یافت.

قالیباف وعده جدید داد/ فرمول رئیس مجالس یازدهم و دوازدهم برای افزایش حقوق ها در صورت ریاست بر دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمدباقر قالیباف با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات حقوق کارکنان، بازنشستگان و حداقل دستمزد کارگران به میزان تورم سالانه بعلاوه رشد اقتصادی افزایش خواهد یافت.

وی در این باره نوشت: عقب افتادن افزایش حداقل دستمزد از میزان تورم یعنی کوچک شدن سفرهٔ مردم و ناامنی روانی خانوارها.

در دولت خدمت و پیشرفت، حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و حداقل دستمزد کارگران و مستمری افراد مشمول نهادهای حمایتی به میزان تورم سالانه بعلاوه رشد اقتصادی افزایش خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: