کد خبر: ۹۷۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۷۲
تیم ملی ایران بعد از 22 بازی در گلزنی ناکام بود که این اتفاق برای نخستین‌بار در دوره جدید سرمربیگری امیر قلعه‌نویی رخ داد.

آزادی با قلعه‌نویی میانه خوبی ندارد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی بعد از پایان جام جهانی 2022 بود که پذیرفت روی نیمکت تیم ملی ایران در قامت جانشین کارلوس کی‌روش حضور پیدا کند و در 22 بازی اخیر، تیم ملی با هدایت قلعه‌نویی موفق به‌ثبت 62 گل شده بود تا حالا برای نخستین‌بار در دوران جدید سرمربیگری‌اش در تیم ملی، قلعه‌نویی نظاره‌گر ناکامی شاگردانش در گلزنی باشد. نکته مهم اینکه در دوره پیشین سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی هم 2 بار شاگردان او در مسابقات رسمی و دوستانه موفق به گلزنی نشده بودند.

قلعه‌نویی در دوره قبلی سرمربیگری‌اش در تیم ملی که حدود 11 ماه به طول انجامید، 18 بار هدایت تیم ملی را برعهده داشت که 12 برد، 5 مساوی و یک شکست در کارنامه او به چشم می‌خورد. تیم ملی ایران با هدایت قلعه‌نویی در دیدار با عراق در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و سپس دیدار با مکزیک در تقابلی دوستانه ناکام در گلزنی بود و حالا برای سومین‌بار در مجموع دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، تیم تحت هدایت او ناکام در باز کردن دروازه حریف بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: