کد خبر: ۹۷۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۶۶
فرزند شهید رئیسی گفت: پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی در آن شرایط، روح تازه و جدیدی به مقاومت بخشید. این پیام حاوی این بود که جبهه مقاومت تا آمریکا پیش رفته است.

ریحانه رئیسی: به پدرم توصیه کردم در دانشگاه تهران حضور پیدا نکنند اما.../هانیه رئیسی: شهادت پدرم محور مقاومت را نگران و ناراحت کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ریحانه سادات رئیسی، فرزند رئیس‌جمهور شهید در افتتاحیه نشست تبیین نامه رهبر انقلاب به جوانان آمریکایی در دانشگاه تهران با یاد و خاطره شهدای خدمت درباره ویژگی‌های رییس جمهور شهید گفت: هرچه جایگاه شهید رئیسی در حاکمیت بالاتر رفت، تقوای سیاسی ایشان نیز بیشتر شد. این مساله نکته مهمی است که نیاز است کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی به خصوص افرادی که دنبال پیروی از دولت سیزدهم هستند به آن توجه کنند.

بنابر گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه به گفته شهید رئیسی عدل در کتاب‌ها و نوشته‌ها نیست و عمل کردنی است، گفت: کاتالیزر علم برای رسیدن به واقعیت رعایت عدالت است و اگر کسی می‌خواهد پیرو راه شهدا باشد راه آن عدالت است و باید این مسئله را مورد توجه قرار دهد. چیزی که ضعف دنیا در این‌ زمینه است علم عدالت محور است.

فرزند شهید رئیسی با اشاره به انتشار فیلمی از حضور سالهای گذشته شهید رییسی در ۱۶ آذر در جمع دانشجویان دانشگاه تهران در این مراسم گفت: بنده به واسطه اینکه دانشجوی دانشگاه تهران بودم به ایشان توصیه کردم در دانشگاه تهران حضور پیدا نکنند و گفتم اینجا اذیت می‌شوید اما نهایتا حضور پیدا کردند. یکی از ویژگی‌های ایشان در مدیریت شجاعتشان بود.

وی افزود: در مسایل جهانی نیز شجاعانه از اسلام حمایت می‌کردند. در گفتگویشان با پاپ در خصوص حوادث غزه به معنی واقعی کلمه شجاعانه و قاطعانه از اسلام و غزه حمایت کرد و یک گفتگوی پرچالش با پاپ داشت.

فرزند شهید رئیسی در ادامه گفت: علم برای تبدیل شدن به عمل به شجاعت، عدالت و تقوا نیاز دارد.

هانیه سادات رئیسی، فرزند دیگر شهید رئیسی نیز در این مراسم ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه تهران برای نامگذاری سالن اجلاس این دانشگاه به نام شهید رئیسی گفت: امیدواریم منش، روحیه و رویکرد ایشان در حکمرانی کشور و دانشگاه‌ها ترویج پیدا کند و به نامگذاری‌ها اکتفا نشود.

وی با اشاره به اینکه شهادت رییس جمهور قلبهای بسیاری را به درد آورد و به خصوص مردم محور مقاومت را نگران و ناراحت کرد، گفت: پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی در آن شرایط، روح تازه و جدیدی به مقاومت بخشید. این پیام حاوی این بود که جبهه مقاومت تا آمریکا پیش رفته و مردم ایران همواره و در هر شرایطی از مقاومت و محور مقاومت غافل نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: