کد خبر: ۹۷۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۶۱
با اعلام فدراسیون ژیمناستیک ۲ داور بانوی این رشته در رقابت‌های بین‌المللی قضاوت می‌کنند.

افتخاری دیگر برای ژیمناستیک ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پس از قضاوت موفق داوران مرد ژیمناستیک ایران در رقابت‌های آسیایی و جهانی، نوبت داوران بانوی ژیمناستیک کشورمان شد که در عرصه‌های بین‌المللی حاضر شوند و به قضاوت بپردازند.

مهناز دیانی، داور بین‌المللی ژیمناستیک ایران در رقابت‌های ایروبیک قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و به قضاوت این رقابت ها پرداخت. وی همچنین در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها به نمایندگی تیم داوری، سوگندنامه را قرائت کرد.

محبوبه محمدخانی، دیگر داور بین‌المللی کشورمان هم در رقابت‌های بین‌المللی اسلوونی به قضاوت پرداخت و او نیز عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت.

ارتقای سطح داوران ژیمناستیک کشورمان و حضور آنها در رقابت‌های معتبر آسیایی و جهانی یکی از سیاست‌های فدراسیون ژیمناستیک بود که از سال ۹۶ در اولویت‌های این فدراسیون قرار گرفت.

پیش از این حمیدرضا هاشمی، داور بین‌المللی ژیمناستیک ایران جواز قضاوت در المپیک پاریس را کسب کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: