کد خبر: ۹۷۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۵۸
کریستیانو رونالدو می‌گوید همیشه عاشق بازی برای تیم ملی پرتغال بوده است، اما می‌داند که دیگر فرصت زیادی در دنیای فوتبال ندارد.

اعتراف تلخ رونالدو پس از درخشش دوباره!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی پرتغال شب گذشته در آخرین دیدار دوستانه پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی ایرلند به میدان رفت و موفق شد با درخشش رونالدو با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و با روحیه و انگیزه بالا راهی آلمان شود.

به نقل از ورزش سه این ستاره پرتغالی موفق شد دو گل از سه گل تیمش را در جریان بازی برابر ایرلند به ثمر برساند تا فاصله‌اش را در صدر جدول بهترین گلزنان دیدارهای ملی با علی دایی افزایش داده و نشان دهد که قرار نیست به این زودی تمام شود و همچنان در اوج قرار دارد و می‌تواند به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های یورو کمک کند.

او حالا با یک کارنامه درخشان در رقابت‌های این فصل عربستان و آمادگی بالا راهی رقابت‌های یورو خواهد شد و امیدوار است که بتواند در سن ۳۹ سالگی یکی از بازیکنان موثر برای تیم ملی کشورش در مسیر رسیدن به جام قهرمانی باشد، هرچند مشخص نیست که بتواند به صورت ثابت در تمام دیدارها در ترکیب تیمش به میدان برود.

رونالدو پس از پایان این بازی در گفتگو با کانال آر تی پی درباره شرایط خوب تیم ملی کشورش اظهار داشت: «خیلی خوب است که بتوانید همچنان متواضع بمانید و پاهایتان روی زمین باشد اما ذهن و افکارتان را به آسمان بسپارید و به رویای قهرمانی در یورو فکر کنید. ما رویای این قهرمانی را داریم و برای آن آماده هستیم.»

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا پرتغال را مدعی قهرمانی در اروپا مانند سال ۲۰۱۶ می‌بیند گفت: «ما استعدادهای بسیاری دارم اما پیش از این هم بارها گفته بودم که باید تلاش کنیم و کسی قرار نیست به خاطر استعداد به ما چیزی بدهد. این تیم برای تلاش آماده است. باید قدم به قدم پیش رفت. رویا مجانی است.»

او همچنین درباره زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال اضافه کرد: «من می‌دانم که دیگر سال‌های زیادی باقی نمانده است. همان‌طور که در اسپانیا می‌گویند، هر سال یک هدیه است که می‌گذرد و من الان می‌توانم به بازی کردن ادامه دهم. فوتبال بازی کردن پس از ۳۵ یا ۳۶ سالگی خودش یک هدیه است. حالا من ۳۹ ساله هستم و هر سال سعی می‌کنم از حضورم در زمین لذت ببرم.

نکته مهم برای من اینجاست که بتوانم از نظر فیزیکی و ذهنی در شرایط خوبی باشم تا بتوانم به تیمم کمک کنم. همان‌طور که پیش از این هم می‌دانستید، من عشقی مادام العمر به تیم ملی کشورم دارم. حالا ۲۰ سال است که اینجا حضور دارم و فقط می‌خواهم ادامه دهم.»

رونالدو درباره چالش بزرگی که در رقابت‌های یورو در آلمان پیش روی آنها قرار دارد گفت: «من عاشق فوتبال هستم. هر بازی خاص است. تصور کنید که در یورو با پیراهن تیم ملی پرتغال به میدان بروید، احساس غرور می‌کنید... این رویایی است که من در ۲۰ سالگی هم داشتم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: