کد خبر: ۹۷۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۶۳
مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند برای آخرین‌بار با سرمربی برزیلی تیم خود برای بازگشت به ایران مذاکره کنند.

آخرین تلاش پرسپولیس برای بازگرداندن اوسماربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، با وجود توافق مدیران این باشگاه با اوسمار ویرا برای تمدید قرارداد، این مربی حاضر به امضای قرارداد نشد و ایران را ترک کرد و گفت بعد از چند روز استراحت قرارداد را به صورت الکترونیکی امضا خواهد کرد. با این حالا اوسمار در پیامی به مدیران پرسپولیس اعلام کرد به خاطر شرایط بیماری همسرش بازگشت به ایران برایش دشوار خواهد بود.

به نقل از ایسنا در چند روز اخیر مدیران پرسپولیس چند بار با اوسمار صحبت کرده‌اند اما هنوز این مربی حاضر به بازگشت نشده است. بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار ایسنا کسب کرده، مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است امروز (چهارشنبه) بعد از ظهر برای آخرین‌بار با اوسمار صحبت کنند و در صورتی که باز هم پاسخ این مربی منفی باشد به سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: