کد خبر: ۹۷۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۷۴
سرمربی برزیلی تیم پرسپولیس آماده جدایی رسمی از این تیم می‌شود.

پیام ناامیدکننده اوسمار برای پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس سه روز دیگر به اوسمار فرصت داده و قرار است روز جمعه پیام نهایی خود را از سرمربی برزیلی بگیرد اما به نظر نمی‌رسد که او برای فصل آینده قصد نشستن روی نیمکت پرسپولیس را داشته باشد و احتمالا قصد دارد با جام قهرمانی از این تیم وداع کرده و به استقبال چالش بعدی برود.

به گزارش ورزش سه، او هفته گذشته پیشنهاد تمدید قرارداد پرسپولیس را رد کرده و در تماس رضا درویش هم علائمی از تصمیم تازه او دیده نشده است. نزدیکان او می‌گویند که اوسمار در ایمیل رسمی به مسئول امور بین‌الملل پرسپولیس، این موضوع را رسما به اطلاع باشگاه پرسپولیس رسانده است.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس جدایی رسمی اوسمار و ارسال ایمیل از سوی او را رد یا حداقل نسبت به آن ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. امیرعلی حسینی، مسئول امور بین‌الملل پرسپولیس هم در این باره سکوت کرده و قصد ندارد در فضای عمومی و رسانه‌ای در این مورد صحبت کند.

این در حالی است که البته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گوید اوسمار در همان روز نخست هم مخالفت خود را با تمدید قرارداد اعلام کرده بود اما رضا درویش با پیشنهاد تازه و ارائه مهلت جدید و درخواست تمدید قرارداد، قصد خود برای حفظ این سرمربی را نشان داده است.

رضا درویش اصرار به تمدید قرارداد اوسمار دارد چرا که با حفظ او، پرسپولیس از پروسه انتخاب سرمربی رها شده و به یک‌باره وارد فصل نقل و انتقالات می‌شود اما به هر حال آنطور که از شواهد بر می‌آید، پرسپولیس تنها یک گام تا جدایی سرمربی خود فاصله دارد.

در هر حال همه چیز تا روز جمعه در حد حدس و گمانه‌زنی باقی خواهد ماند اما نزدیکان این سرمربی برزیلی جدایی او را تایید می‌کنند و باشگاه پرسپولیس نیز پیام مثبتی برای تمدید قرارداد او نگرفته تا همه چیز آماده اعلام خبر رسمی شود.

در صورت جدایی اوسمار، پرسپولیس بعد از پایان کار برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی مدافع عنوان قهرمانی و گابریل کالدرون در قامت مربی قهرمان نیم فصل، یک بار دیگر سرمربی خود را پس از قهرمانی از دست خواهد داد.

البته در صورت رسمیت جدایی اوسمار، پرسپولیس از روز شنبه پروسه انتخاب سرمربی جدید را آغاز خواهد کرد و در حالی که علی دایی، به عنوان یکی از آلترناتیوهای داخلی، حضور در این تیم را رد کرده، احتمالا در ابتدا به سراغ بازار خارجی خواهد رفت، هرچند که درویش همچنان منتظر گرفتن جواب مثبت از سرمربی موفق برزیلی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: