کد خبر: ۹۷۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۶۹
قمه به‌دست پاساژ گلستان در شهرک غرب دستگیر شد.

دستگیری عاملان نزاع گروهی در شهرک غرب تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از دستگیری عاملان قمه‌کشی در پاساژ گلستان شهرک غرب خبرداد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت:‌ چند روز پیش ویدیویی از درگیری چند جوان قمه به دست در مجتمع تجاری گلستان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، موضوعی که البته پلیس پایتخت پیش از انتشار ویدیو و از همان دقایق اولیه وقوع رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار داده بود.

وی در توضیح جزئیات این پرونده گفت: چند شب پیش حدود ساعت ۲۳، یک جوان ۲۱ ساله قمه به دست همراه با دو دوست دیگر خود به پاساژ گلستان در شهرک غرب حمله کرده و با بیان الفاظ رکیک، باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شد. در همین راستا نیز پلیس امنیت رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داد و سرانجام با دستور قضائی، این متهم قمه به دست روز گذشته دستگیر و برای بازسازی صحنه به مجتمع گلستان برده شد.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده، گفت: این متهم سابقه‌دار است و پیش از این نیز هشت جرم دیگر مانند درگیری، چاقوکشی و مشارکت در نزاع دسته جمعی مرتکب شده بود. دو همدست دیگر این فرد که ۱۸ و ۱۹ ساله بودند نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

ماجرا چه بود؟

نگهبان این مجتمع تجاری در همین خصوص به خبرنگار ما گفت:چند شب پیش ساعت از ۱۱ شب گذشته بود و ما می خواستیم پاساژ را تعطیل کنیم که ناگهان این سه نفر وارد شدند. این افراد، بدون داشتن هیچگونه طرف خاصی برای دعوا با هدف برهم زدن آرامش، اقدام به داد و بیداد، فحاشی و ترساندن مردم با قمه کردند.

متهم: میخواستیم خودمان را گنده نشان دهیم

این متهم در پاسخ به این پرسش که علت این اقدامات چه بوده است؛ می‌گوید: یکی از دوستانم با فردی دعوایش شده بود و قرار بود آن شب ما هم برویم دعوا، ما می‌خواستیم خودمان را بین هم سن‌وسال‌هایمان گنده نشان دهیم به همین دلیل این کارها را انجام دادیم تا از ما بترسند.

وی ارتکاب به جرائم مختلف مانند درگیری را از ۱۵ سالگی آغاز کرده و تاکنون چندبار به زندان نیز افتاده است. این متهم در بازسازی صحنه گفت که پشیمان است و دیگر این اعمال مجرمانه را تکرار نمی کند.

در پایان بازسازی این صحنه جرم، مردم و کسبه این مجتمع تجاری از پلیس برای دستگیری این اراذل و اوباش تشکر و قدردانی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: