کد خبر: ۹۷۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
تعداد بازدید: ۱۰۱
در بازی تیم ملی ایران با ازبکستان، علیرضا بیرانوند احتمالا به درون دروازه تیم ملی برخواهد گشت و فرصت خوبی دارد تا برای چهلمین بار در تاریخ تیم ملی ایران کلین شیت کند.

بیرانوند از رحمتی و عابدزاده دورتر می‌شود!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بیرانوند از نظر تعداد بازی ملی در کنار ابراهیم میرزاپور قرار دارد و 70 بازی ملی داشته و شمار بازیهای رسمی او در تیم ملی بعد از مهدی رحمتی با 76 و احمدرضا عابدزاده با 73 بازی، در رده سوم است. اما تعداد کلین شیت های او هم از مهدی رحمتی هم از احمدرضا عابدزاده بیشتر است.

در تاریخ فوتبال ملی بعد از علیرضا بیرانوند که در 70 بازی ملی 39 کلین شیت داشته، مهدی رحمتی با 35 کلین شیت در 76 بازی در رده دوم است و احمدرضا عابدزاده با 34 کلین شیت در 73 بازی سوم است.

در رده چهارم این عرصه، ابراهیم میرزاپور ایستاده که با وجود تعداد بازی برابر با بیرانوند، هفت کلین شیت کمتر داشته و با 32 کلین شیت در رده چهارم است و مرحوم ناصر حجازی هم با 27 کلین شیت در 62 بازی ملی در رده پنجم قرار گرفته است.

بیرانوند این فرصت را دارد که در حدود 30 بازی ملی بعدی، حداقل 16-15 بازی را با کلین شیت پشت سر گذاشته، با رکورد قابل توجه 100 بازی ملی و 55 کلین شیت در فوتبال ملی رکوردی تاریخی و جاودانه از خودش به جای بگذارد. رکوردی که قطعا سالهای سال در فوتبال ملی ایران دست نخورده خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: