کد خبر: ۹۷۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۵۸
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با همکاری سازمان ثبت احوال ثبت گواهی ولادت نوزادان به‌صورت الکترونیک جایگزین ثبت کاغذی می شود.

شرایط ثبت گواهی ولادت نوزاد تغییر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با همکاری سازمان ثبت احوال ثبت گواهی ولادت نوزادان به‌صورت الکترونیک جایگزین ثبت کاغذی می شود.

به گزارش ایسنا، رضا مظهری، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: زمانی که یک خانم در یک مرکز بیمارستانی زایمان می‌کند، علاوه بر اینکه اطلاعات جامعی از زایمان و نوزادی که متولد شده ثبت می‌شود و در پرونده الکترونیک سلامت قرار می‌گیرد، گواهی ولادت نیز به صورت الکترونیکی امضا و در بستر تبادلات الکترونیکی به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: