کد خبر: ۹۷۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۷۲
اکبر میثاقیان اعتقاد دارد که استقلال در نقل و انتقالات فصل قبل مهره‌های خوبی جذب نکرد با این حال، نتایج خوبی به دست آورد.

نکونام شایستگی نشستن روی نیمکت استقلال را داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ لیگ بیست و سوم با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و آبی پوشان که فاصله زیادی تا قهرمانی نداشتند، در هفته‌های پایانی جام را به رقیب دیرینه واگذار کردند تا شاگردان نکونام علی‌رغم 20 هفته صدرنشینی، با حسرت لیگ را به پایان برسانند.

به نقل از ورزش سه با وجود عملکرد بسیار خوب استقلال در این فصل و کسب 67 امتیاز، آنها به نخستین تیم تاریخ فوتبال ایران تبدیل شدند که با کسب این تعداد امتیاز، نتوانسته عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد. با این وجود، برخی از پیشکسوتان استقلال به انتقاد از عملکرد جواد نکونام پرداختند.

در این میان نیز، پیشکسوتانی بودند که ضمن حمایت از سرمربی استقلال، خواستار تقویت تیم او برای فصل بعد شدند تا آبی پوشان با قدرت بیشتری در مسابقات فصل آینده شرکت کنند.

اکبر میثاقیان که توانست چند روز پیش شهرداری نوشهر را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول برساند، مصاحبه‌ای انجام داده که در بخشی از آن، به صحبت درباره استقلال پرداخته که گزیده آن را در زیر می‌خوانیم:

*من استقلالی قدیمی هستم. سال 60 که تیم را تشکیل دادیم منصورخان و ناصرخان خدابیامرز بودند. من آقای پورحیدری را خیلی دوست داشتم. یادش به خیر. خانه ما رسالت بود. در دیهیم تمرین می‌کردیم. همان موقع برای اینکه رفت و آمدم راحت باشد یک حواله خودرو به من داد که رفتم سایپا و یک ژیان خریدم.

*الان با 14 هزارتومان چی می‌دهند؟ من آن‌موقع با این پول یک ژیان خریدم که عجب ماشینی بود. خرابی نداشت.

*من استقلال را دوست دارم و نتایجش را پیگیری می‌کنم.

*جواد نکونام مربی خوبی می‌شود. مربی خوبی هم هست. باید مراقب خودش باشد و حواشی‌اش زیاد نباشد. بار فنی او قوی است. الان خیلی با تجربه‌تر از قبل شده است. با این سن و سال، واقعا کار خوب است. جواد مربیگری را بعد از من از خانه به خانه بابل شروع کرد. آنجا سرمربی من بودم که وقتی رفتم جواد آمد و کارش خوب بود. در کل او را مربی با استعدادی می‌بینم.

* استقلال دوم شد؟ عیبی ندارد که. تیم مهره زیاد نداشت و نسبت به رقبا نقل و انتقالات خوبی نداشت. با یک امتیاز قهرمانی را از دست دادند. به نظرم استقلال و نکونام لیاقت‌شان را نشان دادند. کسی هم ایراد نگیرد.

* تا لحظه آخر لیگ جذاب بود و هر دو تیم شانس قهرمانی داشتند. خدایی پرسپولیس هم خوب بازی کرد. شانس دو تیم برای قهرمانی 50-50 بود که در آخر پرسپولیس قهرمان شد.

* نکونام شایستگی ماندن روی نیمکت استقلال را دارد؟ معلوم است دارد. به نظر من تا اینجا خوب کار کرده. همانطور که گفتم جواد مربی خوبی است ولی یک مقدار مراقب باشد. حالا اینکه در نهایت چه تصمیمی بگیرند به باشگاه ربط دارد ولی به نظرم نکونام مربیگری را بلد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: