کد خبر: ۹۷۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۹۲
امیر سرتیپ حیدری گفت: کارِ درمان زوج‌های نابارور در نیروی زمینی ارتش از سال ۱۳۹۶ آغاز شد و در سال ۱۳۹۹ به نتیجه رسید.

خبر فرمانده بلندپایه ارتش درخصوص زوج‌های ناباروربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهارمین جشنواره حضرت علی‌اصغر (ع) این نیرو و تقدیر از متولیان طرح «لبیک ۲۴» که صبح امروز (دوشنبه) در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: صاحب فرزند شدنِ زوج‌های نابارور، عنایتی است که خدای تبارک و تعالی به ما عطا فرموده و لطف خداوند باعث شده خانواده‌هایی که در فرزندآوری مشکلاتی داشتند، صاحب فرزند شوند؛ لذا باید شکرگزار این موهبت که نصیب خانواده‌های عزیز ارتش شده است، باشیم.

بنابر روایت ایسنا، امیر حیدری افزود: کارِ درمان خانواده‌هایی که در فرزندآوری با مشکلاتی مواجه بودند (نازایی) در نیروی زمینی ارتش از سال ۱۳۹۶ آغاز و نتیجه کارهایی که در این زمینه صورت گرفت از سال ۱۳۹۹ نمایان شد؛ بدین ترتیب از سال ۱۳۹۹ تاکنون به صورت میانگین خداوند هر سال ۲۵۰ فرزند را به این قبیل خانواده‌ها هدیه داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه سال گذشته خداوند ۲۵۸ فرزند به چنین خانواده‌هایی عطا فرمود، عنوان کرد: زمانی که ما این‌کار را آغاز کردیم، تنها بودیم؛ ولی اکنون دولت هم در این زمینه کمک می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: