کد خبر: ۹۷۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۸۲
علی لاریجانی در بیانیه ای خطاب به مردم نوشت: مسیر خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات ملت، متوقف نخواهد شد.

بیانیه مهم علی لاریجانی بعد از دومین ردصلاحیت /شورای نگهبان علی رغم نظر مثبت نهادهای مسئول و حکم قوه قضاییه، غیرشفاف عمل کرد/مسیر خدمت ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علی لاریجانی، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که برای دومین بار از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شد در بیانیه ای که منتشر کرده خطاب به مردم آورده است؛

به ملت شریف ایران

بنام خدا

ملت بزرگوار ایران، خدای را سپاس می گویم که هم سخنی افزون تر با شما مردم شریف و صمیمی را برای اینجانب فراهم نمود.
 
این موهبت الهی را قدر می نهم و انشالله بر استمرار آن کوشا خواهم بود.
 
آنچه باعث شد به عرصه انتخابات بیایم شرایط خطیر بویژه در قلمرو شرایط سخت اقتصادی بود و موقعیت حساس بین المللی بخصوص فشار تحریم های ظالمانه بر معیشت مردم عزیز بود.
 
و امیدوار بودم که با یاری شما بتوانیم موانع را مرتفع و مسیر توسعه ملی ایران را فراهم نمایم.
 
اما شورای محترم نگهبان علی رغم نظرات مثبت نهادهای مسئول و حکم قوه قضاییه، در رد برخی دعاوی گذشته آن شورا، باز سازوکاری غیرشفاف مانع در مسیر چنین همراهی بوجود آورد.
 
البته به فضل الهی حرکت ما در مسیر خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات ملت متوقف نخواهد شد.
 
لازم می دانم در این مجال از آیات عظام و اساتید و نخبگان و همه عزیزان از اقشار ملت عزیز که به اشکال گوناگون در این ایام اظهار محبت و بذل راهنمایی و همکاری کرده اند تشکر می کنم و از صمیم قلب برای آنان از خداوند متعال آرزوی توفیق نمایم.
 
خدمتگزار شما
علی لاریجانی

 

بیانیه مهم علی لاریجانی بعد از ردصلاحیت /شورای نگهبان علی رغم نظر مثبت نهادهای مسئول و حکم قوه قضاییه، در سازوکاری غیرشفاف عمل کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: