کد خبر: ۹۷۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۹۵
سمانه نایینی می‌گوید: فعلا وضعیت محمدعلی بهمنی پایدار است اما ۴۸ ساعت آینده خیلی مهم است.

برای «محمدعلی بهمنی» دعا کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ این شاعر، نویسنده و از شاگردان محمدعلی بهمنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت گفت: ایشان شب گذشته سی‌تی‌آنژیو شد و بامداد (حدود ساعت ۱ و ۲) و بر اساس نتیجه سی‌تی‌آنژیو، خونریزی مغزی گسترش پیدا نکرده است ولی ۴۸ ساعت آتی خیلی مهم است که مشخص شود، جراحی شود یا فرایند درمان دیگری پیش بگیرند.

ایسنا نوشت: او درباره وضعیت کلی جسمانی و تکلم بهمنی نیز گفت: فعلا وضعیت پایدار است اما تا ۴۸ ساعت آینده دکتر اظهارنظر می‌کند. آقای بهمنی فعلا اجازه صحبت ندارد، اجزای مرتبط با تکلم کار می‌کند اما شرایطش، شرایط تکلم نیست.

نایینی از مردم خواست برای بهبود وضعیت او در ۴۸ ساعت آینده دعا کنند.

 

همچنین روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری آورده که، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری شامگاه گذشته (یکشنبه، بیستم خرداد) از استاد محمدعلی بهمنی شاعر نام آشنای کشور عیادت کرد.

سمیعی در گفت‌وگو با دکتر هاشمیان پزشک معالج استاد بهمنی در جریان شرایط وی قرار گرفت. هاشمیان بیان کرده که حال استاد بهمنی رو به بهبود است و امیدوار هستیم تا ۴۸ ساعت آینده عمده آسیب‌هایی که ایجاد شده کمتر شود و مداخلات جنبی نیز نیاز نباشد.

هاشمیان با بیان اینکه در چند ساعت گذشته حال استاد بهمنی بهتر شده است، افزود: با توجه به داروهایی که آقای بهمنی از قبل مصرف می‌کرده است و داروهای جدیدی که تجویز شده، امیدواریم وضعیت ایشان تا ۴۸ ساعت آینده بهتر شود و بتوانیم فشار خون را کنترل کنیم که نه خیلی پایین بیاید و نه افزایش یابد و از نظر نورولوژی و عصبی بهتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: