کد خبر: ۹۷۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۵۲
در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش قبر، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

کلاهبرداران قبرهای مردم را می‌فروختندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی‌استان فارس در این‌باره گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت ۲ متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند. در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد این متهمان در مجموعه آرامستان شاه داعی‌الله شیراز با ارائه اسناد جعلی و جعل فیش‌های بانکی متقاضیان قبلی که قبر خریداری کرده بودند و با اخذ وجوهی از متقاضیان جدید و جعل و درج نام آنها در فیش‌های بانکی از قبل تنظیم شده، بیش از ۱۰۰ حُفره قبر متعلق به افراد دیگر را به صورت غیرقانونی فروخته‌اند.
حبیبی با بیان اینکه این متهمان حدود ۴۰ میلیارد ریال از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده‌اند، افزود: متهمان به جرم ارتکابی اقرار کردند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: