کد خبر: ۹۷۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
تعداد بازدید: ۸۲
فروردین امسال مردی شرور درحالی‌که قمه و اسلحه در دست داشت، سراغ رانندگان امدادخودروها می‌رفت و با تهدید از آنها اخاذی می‌کرد.

زورگیر کُلت به دست دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ او در یک مورد ساعت ۱۱‌شب در بزرگراه شهید بابایی با تهدید، راننده‌ای را مجبور کرده بود که ۱۰میلیون تومان به‌حساب او واریز کند. مرد شرور مدتی بعد دوباره ‌سراغ همین راننده رفته و کارت‌های بانکی‌اش را سرقت کرده و گفته بود اگر پول ندهد حق کار کردن در بزرگراه را ندارد.

هر روز شاکیان تازه‌ای به این پرونده اضافه می‌شدند و اغلب آنها نیز رانندگان امداد خودرو بودند که در شرق تهران و بزرگراه بابایی طعمه زورگیر خشن قرار گرفته بودند.

در این شرایط کارآگاهان پلیس با بررسی اطلاعات به‌دست آمده موفق شدند مرد شرور را که فرد سابقه‌داری است، شناسایی کنند. آنها موفق شدند آخرین مخفیگاه متهم در شهرستان بومهن را شناسایی و در نهایت او را دستگیر کنند.

مأموران در بازرسی مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کمری به همراه مهمات مربوطه و چندین قبضه سلاح سرد کشف کردند. به‌گفته سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، تاکنون بیش از ۱۰‌مالباخته با مراجعه به مقر انتظامی این معاونت واقع در خیابان شهید خالد اسلامبولی، از متهم شکایت کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: