کد خبر: ۹۷۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۸۵
باشگاه پرسپولیس با اعلام هیئت مدیره این باشگاه تا پایان هفته جاری منتظر پاسخ سرمربی برزیلی خود خواهد ماند.

اعلام آخرین فرصت پرسپولیس به اوسمار ویرابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) تشکیل جلسه داد. اعضای هیئت مدیره که پیش از این مراتب تقدیر و تشکر خود از کادر فنی و بازیکنان تیم را اعلام کرده بودند، امروز به پاس زحمات یک سال گذشته و کسب عنوان قهرمانی تیم‌های پرسپولیس از جمله در لیگ خلیج فارس، عملکرد رضا درویش را مورد تقدیر و تشکر قرار دادند.

در این نشست، همچنین گزارش مدیرعامل راجع به نقل‌وانتقالات و آخرین وضعیت اوسمار ویرا قرائت شد. هیئت مدیره براساس این گزارش، تصمیم‌هایی را گرفت، از جمله اینکه وفق درخواست سرمربی برزیلی، باشگاه تا پایان هفته منتظر اعلام تصمیم ایشان خواهد بود و پس از آن با توجه به پاسخ اعلامی، اقدام خواهد کرد.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین به نشانه تقدیر از کارکنان و اهمیت تلاش‌های پرسنل باشگاه در انجام امور محوله در طول فصل، پاداشی را مصوب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: