کد خبر: ۹۷۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۷۲
کشتی‌گیر کوبایی گفت: کشتی‌گیر ایران نباید قبل از زدن سوت داور، کشتی را ترک می‌کرد و من هم از فرصت استفاده کردم.

واکنش کشتی‌گیر کوبایی به اشتباه اسماعیلی؛ کاملا جوانمردانه بود!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اورتا سانچس که در ثانیه‌های پایانی از غفلت سعید اسماعیلی استفاده کرد و با شکست او توانست به فینال وزن ۶۷ کیلوگرم تورنمنت مجارستان صعود کند، در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتفاقات پیش‌آمده در ثانیه‌های پایانی این کشتی بیان کرد: پیروزی بزرگی بود و فکر نمی‌کردم کشتی در مقابل سعید اسماعیلی گره بخورد. او تا ثانیه‌های پایانی برنده بود اما زمانی که دیدم قبل از اینکه داور سوت پایان کشتی را بزند کشتی را ترک کرد از فرصت استفاده کردم و با اجرای فن به پیروزی رسیدم.

او در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند این پیروزی جوانمردانه بوده است، تصریح کرد: بله کاملا جوانمردانه بود؛ چرا که او نباید از قبل از زدن سود کشتی را ترک می‌کرد و من هم از فرصت استفاده کردم و فن زدم. اسماعیلی کشتی‌گیر خیلی خوبی است و امیدوارم که او را در المپیک ببینم.

به گزارش ایسنا، سعید اسماعیلی پس از این شکست به‌شدت ناراحت بود و با چشمانی گریان سالن مسابقه را ترک کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: