کد خبر: ۹۷۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۶۹
بازیکن فرانسوی استقلال اگرچه علاقه‌مند به تمدید قراردادش است اما مسئولان این باشگاه هنوز اقدامی در این خصوص نداشتند.

چرا استقلال قرارداد یامگا را تمدید نمی کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کوین یامگا به دلیل مصدومیتی که از ناحیه چشم نصیبش شد، مدت زیادی دور از میادین مانده است. این بازیکن فرانسوی و محبوب استقلالی‌ها همچنان روند درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است هرچه زودتر به میادین برگردد.

به نقل از ورزش سه درباره او طی روزهای گذشته شایعات زیادی مطرح شد اما او خودش بارها اعلام کرد که بینایی‌اش را به زودی به دست می‌آورد. حتی روز گذشته تصاویری از تمرین خودش در فرانسه را در حالی که چشم‌بند و عینک نداشت منتشر کرد.

یامگا در پست‌های فضای مجازی خود بارها اعلام کرده که دوست دارد به کارش در استقلال ادامه بدهد، اما قرارداد او تمام شده و هنوز اقدامی از سوی استقلالی‌ها برای تمدید صورت نگرفته است.

دلیل اصلی‌ای که باعث شده یامگا هنوز پیغامی از سوی استقلالی‌ها مبنی بر تمدید قرارداد دریافت نکند، وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش است.

مسئولان استقلال اعتقاد دارند که یامگا باید به ایران بیاید و معاینه پزشکی از او صورت بگیرد تا در صورت نداشتن مشکل از طرف او و کامل بودن بینایی‌اش قراردادش تمدید شود. به عبارت بهتر تمدید قرارداد یامگا منوط به تست پزشکی از او است و باید دید این بازیکن چه شرایطی پیدا خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: