کد خبر: ۹۷۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۶
گزارشی تازه ادعا می‌کند که سامسونگ در دو گوشی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی S۲۵ اولترا دست به تغییر دوربین نخواهد زد.

خبر ناامیدکننده برای طرفداران سامسونگ/ منتظر تغییر دوربین در پرچمدار بعدی نباشید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یک منبع آگاه ادعا می‌کند که سامسونگ در گلکسی زد فولد ۶ از همان دوربین گلکسی زد فولد ۵ و ۴ استفاده خواهد کرد. او می‌گوید گلکسی S۲۵ اولترا نیز برای دوربین اصلی خود از همان دوربین اصلی دو سال گذشته بهره خواهد برد. این عدم تغییر می‌تواند این شرکت کره‌ای را در رقابت با آیفون دچار مشکل کند.

دوربین گلکسی S۲۵ اولترا و زد فولد ۶ احتمالاً تغییر نمی‌کند

به‌گزارش یک منبع آگاه معروف که با نام Ice Universe شناخته می‌شود، گلکسی زد فولد ۶ در تمامی دوربین‌های خود شامل جلو و عقب از همان دوربین سال گذشته استفاده خواهد کرد. او می‌گوید دوربین زیر نمایشگر و مقدار دیافراگم لنزها نیز تغییر نمی‌کند و دقیقاً باید منتظر همان چیزی باشیم که در گلکسی زد فولد ۵ و ۴ دیده بودیم.

این منبع آگاه مدعی است که گلکسی زد فولد ۶ در واقع یک نسخه مربعی‌تر از زد فولد ۵ و ۴ است و این اتفاق می‌تواند با واکنش منفی مصرف‌کنندگان مواجه شود. البته سامسونگ سعی می‌کند که با قابلیت‌های هوش مصنوعی امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد، اما عدم تغییر سخت‌افزار می‌تواند برای این شرکت مشکل‌ساز شود.

خبر ناامیدکننده برای طرفداران سامسونگ/ منتظر تغییر دوربین در پرچمدار بعدی نباشید!

افزون‌براین، Ice Universe می‌گوید که گلکسی S۲۵ اولترا نیز همانند دو سال گذشته از سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP۲ استفاده خواهد کرد. با توجه به اینکه اپل احتمالاً در آیفون ۱۶ پرو مکس از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX۹۰۳ سونی استفاده خواهد کرد، رقابت در این زمینه به نفع اپل پیش خواهد رفت.

سنسور سونی اندازه ۱/۱.۱۴ اینچی دارد و عملکرد آن حتی می‌تواند از بعضی از سنسورهای ۱ اینچی فراتر برود. این درحالی است که سنسور HP۲ سامسونگ تنها ۱/۱.۳ اینچی است. به‌نظر می‌رسد که استفاده چندباره از این سنسور به غول فناوری کره جنوبی کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را پایین نگه دارد و حاشیه سود خود را افزایش دهد. اما باید ببینیم واکنش کاربران به این اتفاق چه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: