کد خبر: ۹۷۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۸
سرپرست وزارت امورخارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال بی‌ثبات کردن منطقه است، گفت ایران متعهد است از قدرت خود برای ایجاد بازدارندگی در برابر این رژیم در شرایط بی‌ثباتی منطقه استفاده کند.

باقری کنی اسرائیل را تهدید کرد: سر جایشان می‌نشایمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علی باقری کنی، سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان ترک به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق، پایتخت سوریه اشاره کرد و گفت این حمله، ایران را مجبور کرده است تا به‌طور موثر و هوشمندانه از مولفه‌های قدرت خود برای حفظ امنیت و ثبات منطقه استفاده کند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که وقتی ثبات و امنیت منطقه به خطر می‌افتد و تلاش می‌کنند منطقه را بی‌ثبات کنند، ایران به‌طور مؤثر و عاقلانه از توان خود برای مهار آنها و قرار دادن آنها در جای خود استفاده خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: