کد خبر: ۹۷۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۵۰
بلافاصله بعد از قهرمانی در لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس وارد فاز نقل و انتقالاتی شد.

ستاره‌های لیگ در سبد خرید پرسپولیسایمان گودرزی؛ مهم‌ترین چالش پیش رو سرخ‌پوشان در فصل نقل و انتقالات، تعیین تکلیف وضعیت قرارداد اوسمار است. این مربی بدون تمدید قرارداد راهی برزیل شد تا تعطیلاتش را کنار خانواده سپری کند و برای آینده همکاری خود با پرسپولیس از خانواده‌اش مشورت بگیرد. اوسمار به دلیل بیماری سخت همسرش از باشگاه فرصتی خواسته است تا ببیند روند بیماری او چگونه پیش می‌رود و آیا می‌تواند در ایران کار درمان همسرش را ادامه دهد یا نه.
در حالی که هنوز سرنوشت اوسمار در تیم پرسپولیس مشخص نیست اما رضا درویش در آخرین مصاحبه خود مدعی شده که اوسمار پیش از ترک ایران، به پرسپولیس لیست مازاد بازیکنان، لیست خریدهای مد نظرش و برنامه تمرینی برای اردوی پیش فصل را ارئه کرده و بسیار مایل به ادامه همکاری با پرسپولیس در فصل پیش رو خواهد بود.
شنیده‌ها حاکی از آن است که در لیست مازاد پرسپولیس، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سینا اسد بیگی، محمدمهدی احمدی، مهدی عبدی و احمد گوهری حضور دارند و البته سرنوشت ادامه حضور وحید امیری در پرسپولیس در گرو افزایش تعداد سهمیه بزرگسال این تیم است.
وحدت هنانوف که در جشن قهرمانی جدایی‌اش را رسماً اعلام کرد، به احتمال فراوان راهی تیم اف سی سئول کره جنوبی خواهد شد و وحید امیری هم در صورت مازاد شدن، به تیم برادرش یعنی خیبر خرم‌آباد کوچ خواهد کرد. فرشاد فرجی نیز مذاکراتی با تیم نساجی مازندران داشته و احتمالاً گوهری نیز در اراک ماندنی خواهد بود.
لیست ورودی اوسمار متشکل از بازیکنانی در چهار پست خواهد بود؛ هافبک دفاعی، دفاع راست، وینگر راست و مهاجم؛ برای پست دفاع راست گزینه مد نظر اوسمار مهدی تیکدری است که برای فصل فشرده سرخ‌ها، نیروی پشتیبان دانیال اسماعیلی‌فر باشد.
اوسمار در پست هافبک دفاعی نیم نگاهی به احمدرضا زنده‌روح دارد و این بازیکن در اولویت کادرفنی پرسپولیس است تا جانشین سینا اسدبیگی شود.
برای وینگر راست احتمال خیلی زیاد شاهد بازگشت فرشاد احمدزاده به اردوگاه سرخ خواهیم بود و در خط حمله نیز از بین علی علیپور، جواد آقایی‌پور و یا گزینه خارجی، یک نفر به پرسپولیس اضافه خواهد شد.
نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس در تمام مذاکرات خود با این نفرات به آنها متذکر شده که احتمال حضور مستمر آنها در ترکیب اصلی وجود ندارد و پیش از عقد قرارداد با پرسپولیس این بازیکنان باید پیه نیمکت‌نشینی را به تن خود بمالند.
نقطه تاریک این لیست، میانگین سنی بالای گزینه‌های مد نظر است و انگار باشگاه پرسپولیس فراموش کرده بشدت نیازمند جوانگرایی است.
در حال حاضر میانگین سنی ترکیب اولیه پرسپولیس ۳۱.۳ ساله است و این تیم 12 بازیکن با سن 30 به بالا در لیست خود دارد؛ با وجود این به سراغ مهدی تیکدری 28 ساله، زنده روح 31 ساله و احمدزاده 31 ساله رفته است. به این ترتیب نه تنها جوانگرایی در لیست پرسپولیس در نظر گرفته نشده بلکه میانگین سنی این تیم با خریدهای جدیدش بالاتر هم خواهد رفت. این موضوع می‌تواند زنگ خطرها را در اردوگاه سرخ به صدا در بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: