کد خبر: ۹۷۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۶۲
سازمان صداوسیما در نظر دارد در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، ۵ مناظره چهار ساعته را از شبکه یک سیما تهیه و پخش کند.

جزئیات مناظرات انتخاباتی صداوسیما اعلام شد/ چند مناظره ۴ ساعته برگزار خواهد شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سازمان صداوسیما در نظر دارد در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، ۵ مناظره چهار ساعته را از شبکه یک سیما تهیه و پخش کند.

بنابر گزارش خبرگزاری دانشجو، براساس اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی که پنجشنبه گذشته توسط معاونت سیما منتشر شد، هر نامزد ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی؛ فرصت ۱۰۵۰ دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

پیرو تصویب پیشنهادهای ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات، برای نامزدهای ریاست جمهوری علاوه بر برنامه‌های زنده، تهیه دو مستند تلویزیونی ۳۰ دقیقه‌ای، دو مستند رادیویی ۳۰ دقیقه‌ای و نیز ۳۱ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای روبه دوربین برای گفتگو با مردم هر یک استان‌های کشور از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری است که در صورت تمایل به استفاده از این ظرفیت‌ها لازم است از زمان باقیمانده تا آغاز فرصت قانونی تبلیغات برای تهیه و ضبط این برنامه‌ها استفاده کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که با توجه به این فرصت زمانی محدود، پیشنهاد ستاد انتخابات رسانه ملی به نامزدهای محترمی که امکان حضور خود در عرصه رقابت انتخابات را زیاد می‌دانند این است که از هم‌اکنون برای آماده‌سازی برنامه‌های ضبطی یاد شده اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: