کد خبر: ۹۷۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۸۱
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دهه‌ها شعارهای ویرانگر کاهش جمعیت به اشتباه دنبال می‌شد، گفت: با ژرف اندیشی رهبر انقلاب این توطئه شناسایی شد و این روند معکوس شده است تا کشور از اضمحلال اجتماعی نجات پیدا کند.

فرمانده کل سپاه: فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار شیطانی بود /ازدواج و فرزندآوری در سپاه در طول یک سال تغییر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در همایش جوانی جمعیت طی سخنانی اظهار داشت: جامعه جوان، جامعه‌ای قدرتمند و مستحکم است و جوان در هر جامعه‌ای شکل دهنده هویت حقیقی آن جامعه است. جوان اساس هویت و ساخت شخصیت هر جامعه است. اینکه دشمنان ما هم نقطه مرکزی تهاجم را روی قلب‌ها و ذهن‌های جوانان ما گذاشته‌اند برای آن است که می‌دانند همه واقعیت‌های جامعه بازتاب واقعیت‌های درونی جوانان جامعه است.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، سردار سلامی گفت: در طول ۴۵ سال انقلاب از همه بحران‌ها به قوت جامعه جوان عبور کرده‌ایم و جامعه‌ای که جوان نباشد میل به ایثار را از دست می‌دهد و خداوند لطافت‌های زندگی بشر را در جماعت قرار داده است. ما جنگ را به برکت جوانان به پیش بردیم و جنگ با جوانان پیش رفت. تحریم هم به قوت جوانان پرشور این سرزمین با شکست مواجه شد.

فرمانده کل سپاه جوان انقلابی و پرشور را عامل شکست دشمن نامید و اظهار داشت: این جوان روح و نشاط به همه جامعه می‌دهد. تاثیر جوانان تماشاگر را روی پیروزی و شکست تیم‌ها می‌بینید. جوان جامعه را به معراج می‌برد و می‌تواند مبدا تغییر در عالم شود. انقلاب اسلامی با برکت جوانان پیروز شد و هر حادثه سخت مانند بیماری کرونا و یا سیل و زلزله را به قوت جوانان مهار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: جامعه ما با قوت همین جوانان به پیش می‌رود و اینها معماران شخصیت و هویت اصلی این جامعه در امروز و فردا هستند. جامعه پیر آسیب پذیر و شکست پذیر است. اگر نرخ رشد جمعیت جنبه تصاعدی پیدا نکند پیر خواهد شد و جامعه پیر محکوم به فنا است. وقتی جامعه جوان باشد همه نشاط دارند و جامعه استحکام پیدا می‌کند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دهه‌ها شعارهای ویرانگر کاهش جمعیت به اشتباه دنبال می‌شد، گفت: با ژرف اندیشی رهبر انقلاب این توطئه شناسایی شد و این روند معکوس شده است تا کشور از اضمحلال اجتماعی نجات پیدا کند. مردم هم آگاه شده‌اند و همه این حقیقت را درک می‌کنند که بقا یک جامعه در همین جوان شدن جامعه است. سپاه هم باید در این امر مهم پرچمدار باشد و این امر مهم موجب شده ازدواج و فرزند آوری در سپاه به شکل محسوسی در طول یک سال تغییر کند.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: فرزند کمتر زندگی بهتر یک شعار شیطانی بود و متاسفانه عده‌ای هم از این شعار پیروی کردند و بهترین امر به معروف،‌ امر به ازدواج و فرزند آوری است. امروز فرماندهان توجه خوبی به این امر دارند و هرجا فرماندهان به امری توجه کردند آن موضوع با موفقیت همراه بوده است. ما هم تلاش می کنیم امکاناتی فراهم کنیم تا زندگی نیروها بهتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: