کد خبر: ۹۷۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۶۶
باشگاه پرسپولیس با یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی ایران به توافق کامل رسیده است.

اولین خرید پرسپولیس یک ملی‌پوش استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس با بررسی لیست خرید اوسمار ویه‌را مذاکرات خود برای جذب گزینه‌های مد نظر سرمربی برزیلی را آغاز کرده است. این باشگاه توافق‌های نهایی با یکی از بازیکنان فصل گذشته لیگ برتر که در اردوی فعلی تیم ملی نیز حضور دارد داشته است اما با توجه به محرومیت موقت ۲۰ روزه رضا درویش از سوی کمیته انضباطی و همچنین درخواست بازیکن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی قرار است قرارداد قطعی در زمان دیگری منعقد شود.

به گزارش مهر، خرید جدید پرسپولیس در اردوی تیم ملی ایران با بازیکنان این تیم نیز صحبت کرده است و در مورد وضعیت باشگاه و تیم برای بستن قرارداد بلند مدت سه ساله مشورت کرده است.

شایان ذکر است مذاکره‌های باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های این بازیکن قبل از برپایی اردوی تیم ملی ایران بوده است و قلعه نویی امروز اجازه حضور دلال‌ها در محل اسکان تیم ملی ایران را نداده است.

همچنین باشگاه پرسپولیس قصد دارد تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود را نیز از هفته آینده آغاز کند اما برای امضای درویش باز هم باید منتظر پایان محرومیت انضباطی مدیرعامل خود باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: