کد خبر: ۹۷۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۶۳
یکی از مباحث مهم مطرح شده طی روزهای اخیر بحث قرارداد اورونوف با باشگاه پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر گذشته است.

این پرسپولیسی با خطیر قرارداد بسته بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در روزهایی که هجمه زیادی علیه جواد نکونام و علی خطیر درباره چرایی جذب نکردن استون اورانوف مطرح شده شایعاتی در رابطه با رد کردن پیشنهاد جذب این بازیکن از سوی جواد نکونام به شدت مطرح شده و از سوی برخی پیشکسوتان باشگاه نیز عنوان می‌شود.

در گزارش خبرورزشی آمده است: افرادی مثل علی سامره سرپرست تیم استقلال در مقطعی از فصل گذشته همچنین علیرضا خانی یکی از اعضای هیئت مدیره مشخص می‌کند که ظاهراً اوستون اورونوف همراه با جلال الدین ماشاری‌پوف دو بازیکنی بودند که از سوی مدیر برنامه‌ مشترکشان به باشگاه استقلال و جواد نکونام معرفی شده ولی سرمربی استقلال تنها یکی از آنها را انتخاب و جذب تیمش کرد.

در این میان برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال حتی خبر از نوشتن پیش قرارداد اورونوف با استقلال توسط علی خطیر نیز خبر می‌دهند و می‌گویند این پیش قرارداد که در دو نسخه بوده یک برگ از آن هنوز هم در داخل باشگاه یا نزد خود علی خطیر وجود دارد و نسخه دومش نزد مدیربرنامه‌های اورونوف است که می تواند آن را بعنوان سند ادعای علی سامره در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد.

ظاهرا در آن پیش قرارداد عنوان شده بوده که اورونوف به مدت یک سال و نیم با باشگاه استقلال قرارداد ببندد اما گفته می‌شود که جواد نکونام بنا به دلایلی که قطعاً برای خودش مهم بوده از جذب این بازیکن صرف نظر کرده و به باشگاه گفته که او را نمی‌خواهد.

حالا این موضوع به یکی از سوالات هواداران استقلال تبدیل شده که متن این پیش قرارداد کجاست. گروهی از افراد شاغل در باشگاه استقلال که حالا دیگر سمتی در این مجموعه ندارند معتقدند نسخه اصلی متن و رونوشت این پیش قرارداد در اختیار علی خطیر مدیرعامل برکنار شده باشگاه استقلال است که چندی قبل پس از حضور مالکان جدید باشگاه استقلال با یک ائتلاف غیر منتظره از سوی برخی افراد داخل باشگاه از این مجموعه کنار گذاشته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: