کد خبر: ۹۷۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۹۳
مدیران باشگاه استقلال به دنبال جذب روبرتو تورس ستاره اسپانیایی گل‌گهر سیرجان هستند.

اولین خرید استقلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روبرتو تورس وینگر اسپانیایی گل گهر سیرجان یکی از بهترین بازیکنان لیگ بیست و سوم بود. او که اولین بار در زمان مربیگری جواد نکونام به فولاد پیوست، در ابتدای فصل در آستانه پیوستن به استقلال بود اما مشکلات سقف قرارداد آبی پوشان باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال نتوانند این بازیکن را جذب کنند و او راهی گل گهر شد.

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام که علاقه زیادی به این بازیکن خوش تکنیک اروپایی دارد از مدیران استقلال خواسته تا در اولین فرصت او را جذب کنند تا او در لیگ بیست و چهارم لباس آبی استقلال را برتن کند.

مدیران باشگاه استقلال طبق لیست جواد نکونام مذاکرات خود را با روبرتو تورس از صبح امروز آغاز کرده‌اند تا درصورت توافق نهایی ستاره اسپانیایی فصل گذشته گل‌گهر راهی تیم استقلال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: