کد خبر: ۹۷۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۸۱
عضو سابق هیات مدیره استقلال دست به افشاگری زد.

افشاگری درباره قراردادهای نجومی در باشگاه استقلال/190 میلیارد چطور شد 480 میلیارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در ادامه افشاگری عضو سابق هیات مدیره استقلال او با اشاره به شرایط باشگاه ر زمان سرپرستی فرشید سمیعی گفت: اتفاقات چند روز اخیر نشان داد که چه کسی در حال حاضر متولی باشگاه استقلال است و چه اتفاقاتی در این باشگاه افتاده است. سابقه سمیعی مشخص است؛ او 3 سال است که در باشگاه استقلال حضور دارد و بیشترین مشکلات حقوقی استقلال از زمانی که او در این باشگاه حضور داشته به وجود آمده است، مانند قرارداد و آپشن بازیکنانی که او ادعا کرد که خبر نداشته است.

وی ادامه داد: مگر می‌شود شما را به عنوان معاون حقوقی باشگاه در این مسائل بازی ندهند؟ قراردادهای نجومی که مبلغش در زمان احمد مددی 190 میلیارد بود و به یکباره 480 میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند، جای ابهام دارد. همان زمان که در باشگاه استقلال بودیم از ایشان سؤال می‌کردیم که چطور اجازه دادید این اتفاقات بیفتد و چرا استعفا نکردند؟ این مسائل بار حقوقی دارد؛ چرا گزارش نکردید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: