کد خبر: ۹۷۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۸۷
احمد وحیدی گفت: نامزدها باید از تخریب همدیگر خودداری کنند و برنامه‌های خودشان را بگویند. به خصوص با این جو معنوی و ارزشمندی که بر اثر شهادت عزیزانمان و به ویژه آیت‌الله رئیسی حکم‌فرما شده است باید حتما مراقبت کنند که این جو خوب دچار خدشه نشود.

هشدار وزیر کشور به کاندیداهای ریاست جمهوری /کمیسیون بررسی تبلیغات تشکیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ احمد وحیدی ویز کشور، درباره توصیه به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای رعایت اخلاق در جریان رقابت‌ها و در مناظرات انتخاباتی گفت: این مساله در قانون انتخابات هم آمده است که کاندیداها از تخریب یکدیگر خودداری کنند و برنامه‌های خودشان را بگویند و از تهمت زدن و مسائل شبیه به این خودداری کنند.

وزیر کشور در گفتگو با ایلنا،با بیان این‌که اخلاق انتخاباتی باید خیلی جدی برقرار باشد، تاکید کرد: به خصوص با این جو معنوی و ارزشمندی که بر اثر شهادت عزیزانمان و به ویژه آیت‌الله رئیسی حکم‌فرما شده است باید حتما مراقبت کنند که این جو خوب دچار خدشه نشود.

وی خاطرنشان کرد: راه این مساله هم همین است که نامزدها برنامه خودشان را بگویند و از تخریب همدیگر جلوگیری کنند تا مردم بشناسند که هرکسی چه برنامه‌ای دارد و بتوانند بهترین را انتخاب کنند.

وحیدی درباره نظارت وزارت کشور گفت: یک کمیسیون بررسی تبلیغات داریم که این کمیسیون در قانون پیش‌بینی شده است چند نهاد در آن حضور دارند وزارت کشور هم هست و از جمله وظایفش این است که بر این مسائل نظارت داشته باشد و اگر کسی مشکلی ایجاد کرد، حتما گزارش خواهد شد و این به مراجع ذی‌ربط منعکس می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: