کد خبر: ۹۷۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۵۶
از جو حاکم بر اردوی تیم سپاهان این طور برمی‌آید که مورایس به همکاری خود با تیم سپاهان ادامه خواهد داد.

پای یحیی به این تیم باز نمی‌شود؛ این مربی ماندنی استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اینطور پیش بینی می‌شد، چون مورایس در دومین فصل حضور در تیم سپاهان موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر نشد؛ اردوی تیم سپاهان را ترک خواهد کرد. اما او یک فصل دیگر با تیم سپاهان قرارداد دارد. از سویی باشگاه سپاهان علاقمند نیست به این همکاری پایان دهد. این در صحبت های مدیر عامل باشگاه سپاهان هم پیداست.

او در مورد وضعیت همکاری با مورایس اینطور گفت: «یک فصل دیگر با مورایس قرارداد داریم، صحبت‌هایی در مورد بازیکنان داشته‌ایم و مورایس یک مربی در سطح بالای دنیا و مربی فنی است، باید سرمربی در مورد تقویت نقاط قوت تیم نظر دهد، اکنون باید ۱۰۰ درصد از مورایس و تیم برای جام حذفی حمایت کنیم و مورایس حرفی از رفتن نزده است.»

پیش تر این طور گفته شد با جدایی مورایس از تیم سپاهان یحیی گل محمدی راهی دیار نصف جهان خواهد شد اما با اتفاقاتی که اکنون رقم خورده باید گفت سپاهان و مورایس به همکاری با هم ادامه خواهند داد. سپاهان امیدوار است با قهرمانی در جام حذفی فضا یک بار دیگر در اصفهان به سود تیم سپاهان تلطیف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: