کد خبر: ۹۷۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۵۸
بازبینی دوربین‌های مداربسته ۸ مغازه، هویت موتورسوارانی که جسد دختر ناشناسی را کنار خیابان رها کرده بودند برای پلیس فاش کرد.

کشف جسد دختر تهرانی کنار خیابان/ ۲ پسر جوان دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پلیس تهران با بازبینی دوربین‌های مداربسته ۸ مغازه توانست راز جسد یک دختر ناشناس را که کنار خیابان رها شده بود، کشف کند.

روزنامه ایران نوشت: ساعت ۳ بامداد شنبه ۱۲ خرداد مرد جوانی در تماس با اورژانس گفت: در حال عبور از میدان شوش بودم که متوجه شدم دختر جوانی کنار خیابان افتاده است.

به دنبال این تماس مأموران اورژانس راهی محل شده اما در معاینات اولیه مشخص شد دختر جوان به طرز مشکوکی فوت کرده است. گزارش مرگ او به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد و تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

با حضور تیم بررسی صحنه در محل، آنها مدرک شناسایی از جسد پیدا نکردند، بنابراین پیکر وی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ وی مشخص شود.

بازبینی ۸ دوربین مداربسته

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند و در بازبینی تصاویر ۸ دوربین مغازه تصاویری را به دست آوردند که نشان می‌داد موتورسیکلتی با ۳ سرنشین در محل رها کردن جسد توقف کرده و ۲ راکب موتورسیکلت، نفر سوم را که جسد دختر جوان بود از موتور پیاده کرده و در همان حوالی رها کرده‌اند.

بدین ترتیب شماره پلاک موتورسیکلت را به دست آورده و با استعلام شماره پلاک هویت مالک آن به نام اردشیر شناسایی شد. بازپرس جنایی دستور بازداشت اردشیر را صادر کرد و کارآگاهان راهی خانه پسر جوان شده و او را دستگیر کردند.

با دستگیری اردشیر، هویت دومین پسر موتورسوار نیز شناسایی و ساعاتی بعد او نیز بازداشت شد.

بهزاد، دومین متهم پرونده، در تحقیقات گفت: به همراه اردشیر برای مصرف مواد به پاتوقی در میدان شوش رفتیم. در حال مصرف مواد بودیم که سپیده وارد پاتوق شد. حال خوبی نداشت. بعد از مصرف مواد حالش بدتر شد و از هوش رفت. چون غیر از ما کسی آنجا نبود، ترسیدیم و او را سوار موتور کرده و در خیابان رهایش کردیم اما او هنوز نفس می‌کشید.

به دستور بازپرس جنایی دو متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته و تحقیقات درباره اظهارات آنها ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: