کد خبر: ۹۷۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۶۱
ظهر دوازدهم خردادماه به پلیس پایتخت خبر رسید پسری جوان در یکی از محله‌های تهران با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

شباهت زیاد دو برادر به یکدیگر، پرونده قتل را پیچیده کرد / قاتل 5میلیون تومان طلب داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مقتول اهل کشور افغانستان بود و سال‌ها می‌شد که همراه خانواده‌اش در تهران زندگی می‌کرد.

بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که عامل جنایت پس از اینکه با مقتول در خیابان درگیر شده، وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده و گریخته بود. تحقیق از شاهدان و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته هویت قاتل را فاش و مشخص کرد که وی پسرعمه مقتول بوده است.

در ادامه محل کار قاتل که ساختمانی نیمه کاره بود، شناسایی شد و مأموران با حضور در آنجا متهم 19ساله را دستگیر کردند. این مرد اما به طرز عجیبی جنایت را انکار می‌کرد.

وقتی پلیس فیلم صحنه‌ درگیری را به متهم نشان داد، وی گفت که قاتل برادر دوقلوی اوست که شباهت بسیار زیادی به وی دارد. او مدعی بود که برادر دوقلویش 5میلیون تومان از مقتول طلب داشت و بر سر این مبلغ چندبار دیگر هم با وی درگیر شده بود. روز حادثه هم برای پس گرفتن پولش سراغ مقتول رفته اما درنهایت او را به قتل رسانده و فراری شده است.

با اظهارات متهم، تحقیقات ادامه یافت و معلوم شد که وی حقیقت را می‌گوید و قاتل برادر دوقلوی اوست. به این ترتیب دستور بازداشت این جوان افغان صادر شده و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: