کد خبر: ۹۷۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۳۶
کوین یامگا در گفتگویی به شایعات اخیر واکنش نشان داد.

واکنش یامگا به شایعه نگران‌کننده درباره بینایی‌اشبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در حالی که استقلال شنبه شب باید حساس ترین بازی فصل خود را برگزار کرده و همچنان هواداران این تیم به قهرمانی آبی‌پوشان امیدوار هستند، شب گذشته و در آستانه برگزاری بازی با پیکان، شایعه ای مبنی بر نابینا شدن کوین یامگا مدافع هافبک فرانسوی استقلالی ها مطرح شده که موجبات نگرانی هواداران این تیم را فراهم آورد.

بر همین اساس یامگا در گفتگویی با فرهیختگان درباره انتشار این شایعه عجیب اظهار داشت: انتشار این شایعه در چنین شبی بسیار عجیب و باورنکردنی بود. به شخصه به این خبر توجهی نکرده و از هواداران هم درخواست میکنم به این دست از اخبار توجهی نکنند.

وی تاکید کرد: بیشتر از هرچیزی برایم این موضوع عجیب بود که در شب بازی حساسی که داریم چنین خبری را منتشر کردند. به نظرم کسانی که می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند چنین اخباری را منتشر می‌کنند اما ما در تیم اصلا به چنین حواشی توجه نمی کنیم.

این بازیکن فرانسوی در پایان گفت: بدون توجه به این اخبار و شایعه‌ها فقط به موفقیت تیم محبوبمان فکر میکنیم و امیدوارم نتیجه زحمات مان را با قهرمانی گرفته تا دل هواداران را دوباره شاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: